Het kan zijn dat een facilitair medewerker tijdelijk uitvalt, door bijvoorbeeld ziekte, zwangerschapsverlof, een sabbatical of dat u een vacature heeft. Wanneer er geen opvolging plaatsvindt kan dit aanzienlijke gevolgen hebben voor uw bedrijfsvoering. U wilt immers toch ook dat uw primaire proces zo vlekkeloos mogelijk blijft verlopen? Dit kan alleen als alle facilitaire randvoorwaarden geregeld zijn en u daar geen omkijken naar heeft. Het inzetten van een tijdelijke interim facilitair medewerker kan voor u de oplossing zijn. B&C Schoonmaakdiensten neemt deze taak op zich totdat uw vaste medewerker terug is of u een structurele oplossing heeft gevonden.

Bij een interim medewerker kunt u denken aan de volgende functies:

  • Facility Manager
  • Facilitair Co√∂rdinator
  • Gebouw Beheerder / huismeester
  • Locatie Beheerder
  • Servicemedewerker
  • Operationeel facilitair medewerker: repro, technische dienst, receptie, postkamer, helpdesk

"Meer dan schoonmaak alleen"

− Menno Cats - B&C Schoonmaakdiensten